elin ridtur på nice

idag red Elin - Nice så de blev till att köra Pärla för min del.
Vi körde på skogen i byn; rakt upp och slingern. P var lugn och fin, förutom när N försvann en bit då vart de fart!
Nice va också lugn och fin :) de vart mest jogging, en liten galopp bara. (dock ofrivilligt för P´s del).


igår red Fanny - Nitro och Wilma - Pärla. De hade vart kanon duktiga och ridit i skogen och på stigar i en timme och med ganska mycket galopp. Härligt! :)

imorgon är det lite tight med tid, jag o sanna hade ju tänkt ut och rida men vi får se, de blir nog svårt att hinna.
Men vi ska iaf byta hage på dem är det tänkt.
Och attans va nicen brunstar! Jag vill ju ha mina hästar i samma hage men de verkar inte funka så bra med nån av dem! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0