Dag 5

Sista dagen på fältis igångsättningslägret. Calito var skit fin idag!
Sen var de väl mer upp till mig.
Kändes fin i samtliga gångarter. Efter vi trimmat i ridhuset red alla ut ett varv på spåret.
Att galoppera i skogen var tydligen skit rolgit tyckte Calito som sparka bakut flera höga haha. Mest när vi satte av i galopp sen va han duktig. Nu vart han endå roligare att rida haha! :D
Gillar hästar med lite action utan att vara för mkt.
Tråkigt att han inte gått en enda gång i vår grupp :/ skulle gärna rida han mer!
Sen fick alla rida barbacka ut till hagen, men inte jag inte. Min häst skulle ju stå inne så ja fick leda ut lille Lee (c-ponny) :P


calito och jag
calito och jag
calito och jag
calito och jag

Senare kommer bilder från dagen hopp-pass med Nicen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0