Nitros nya vagn har kommit!

Beställde en Chevi Reflex sulky för ca 8-9 veckor sen, och den har nu kommit.
Ångrade mig visserligen strax efter, kostar svin mkt, men å andra sidan behövde ja en ny..

Den är fortfarande packeterad, men de va snygg grön färg iaf. Men skapligt besviken man blir när stripesen är lila (jag hatar lila). Ja specialbeställde sulkyn i mörkgrönt med vinröda stripes (för att matcha hans övriga utrustning).

Om jag nu ska skicka tillbaka den tar det väl ytterligafre 8 v innan ja får ny, då är vi inne i juli typ och då är säsongen typ slut för min del. Har kval/ lopp i maj ju!
Och som sagt jag behöver en vagn, så blir väl tvungen att köra i den iaf.. sjuukt snygg vagn iaf, men fan för färgen!!
Blir så irriterad att folk inte kan läsa rätt!!!

Dessutom ska det ingå sidostänger, en av an anledningarna till att ja valde från den sidan. Men de har ja inte sett? Ska kika bättre nu när ja åker till stallet.

Ja tror på ödet och det verkar som det vill att jag ska sluta med ponnytrav.
Pannbandet jag beställde tidigare tog ett halvår (missa förra säsongen), de skulle ta 2 v men de stava hans namn fel 4-5ggr innan jag fick det rätt!!

chevi reflex
Sådär ser vagnen ut, men är grön och har fula stripes!

Kommentarer
Postat av: sanna

fy fan vad surt det är när man får fel när man har skickat efter något. speciellt när det är något så stort som det inte bara är att lämna på posten för att byta...

2011-04-28 @ 20:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0