fint väder

Red en tur i skogen med SNG, vart bara 30min i lugn trav. Försökte hålla ett lugnt och behagligt tempo hela tiden och hon ville rusa hemåt men ja höll in och vi tränade på att hålla saktare tempo på "fria" tyglar, dvs. utan att ja behövde hålla henne i munnen. Det fungerade bra mesta dels :)
Sanna var med i stallet så hon fick rida lite på ridbanan i skritt ca 5-10min.
Imorgon är jag fullt upptagen så hon får vila. Blir ett hårdare pass på fredag istället!

Nu lär ja plugga vidare på B-tränarkursen, sen kl. 18-21 är jag på den ikväll.


Vi omanmälde iaf Nitro till Mätningen den 3maj, bara det att Gävles heldag (då kval är tänkt) är 8 maj (anmälan senast 2 maj)...Fan då funkar inte det heller! Jäkla krångel, kudne man itne bara få mäta samma dag som kvalet, som det alltid vart till härom året bara!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0